Oo( المبدع )oO
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جـديـد الإبداع

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

:,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
***amira sho***
مشرفة المنتدى

انثى عدد الرسائل : 138

:,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Empty
مُساهمةموضوع: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالأحد نوفمبر 26, 2006 8:08 am

إن الجاذبية الحقيقية التي تجعلك قــــبلة الأنــــظار فـــي كـــل الأوقـــات و المناسبــــات تقــــوم على النقاط التالية:

الثــــــــــــقة:

في النفس وتقدير الذات هم أول شــــرط للتمتــــع بالجــــاذبية و الأغـــــــــــراء, و الثقة فــــي النفس لا تلغـــي الأنــــوثة و إن كانت تعني الجرأة و لا الخجل و إن كــــانت تعـــــني الأغـــراء.

العــــــــــطر:

قـــــال الشاعر إن ســـــر المرأة يكمـــن في عطــــرها, و بالتالي عليك أن تجــــيدي اختيــــار العـــــطر الذي يضمــــن لك المزيد من الجاذبيـــــة شــــرط أن يكـــون متنــاغما مع شـــــخصيتك, العـــــــطر ســــلاح فـــعال مـــن أسلحة الأغـــــراء و الجاذبية.

الشـــــــعر:

إن الشــــعر هــــو إطــــار الوجــــه بـــل يشـــكل أيضا إطــــار أساسيا لأزيـــــائك و أ**ســـــواراتك, أهتمـــــي بالـــتسريحة التـــــي تليق بشخصـــــيتك و اخـــتاري اللـــــون الـــذي يتناغم تماما مع لون بشــــرتك.

الماكيــــاج:

يبدأ الماكيـــــاج مـــن العـــناية بالبـــــشرة و بنــــظافتها مــــن خـــــلال استعمـــــال المستحضرات المنـــــــاسبة لنوع بشرتك و المعالجة لمشاكلها, و ينتهي مع الاعتـــناء بالأظـــــــافر و اختـيار الطــــلاء اللافــــت. المـــهم أن تخــــتار الماكيــــاج الذي يتمــــاشى مع ألــــوان عينـــيك و شـــعرك و بشــــرتك و ملابســــك و أيضا المناسبة.

الأنـــــاقة:

لا تقتصـــر على اختيـــــار الفســــتان أو الــــزي و التـــــركيز علـــى القصـــة و القمـــاش و الدرجـــة التـــي تتناســـب كلهـــا مع مظهــــرك و خطــــوط جســـمك, بل الأنــــاقة تفــــوق القطــــعة التـــي ترتدينـــها إلى طريقة مشيتـــك و طلــتك و حضـــــورك .

الإكسسوارات:

تقــــول أحدى الخبيــــرات في مجـــــال التجمــــيل: إن الإكسوارات
أساســـــية جــــدا في الأناقــــة و تــــــزيدك جاذبية, و هي لا تشمـــل على الحــــلي فحســـب بل على الحــــزام و النظـــارات و الحـــذاء و حقيبــــة الــــيد.

الصـــــوت:

للصــــــــوت تأثـــــير كبــــير على الآخريــــن و هــــو جزء لا يتجزأ من الفتــــــــاة الجـــــــذابة. أتقنــــــي استعمـــال هذا السلاح الفـــعال.

الابتســـامة:

أنها ســــلاح الأنوثـــة و الجاذبيــــة, حافظـــي على نظافـــة أسنانك و جــــمالها مــــن خــــلال زيارة الطــــبيب الأخــــتصاصي بالابتســـامة الجميلة تسحــــرين و تفتنيـــــن و تحفرين صورتــــــك الجميلة.

الرفاهيـــــة:

تشمــــل علــــى الهــــدوء و الاسترخــــاء بعيــــدا عـــن الإرهاق و التوتـــــر, فالمــــرأة المــــفعمة بالجــــاذبية تعــــرف كيف تريح الــــناظر إليــــها, و بــــدلا من أن تثيـــــــر أعصابـــــه تثيــــر إعجـــــــابه و اهتمامه, و التدليـــــك يســــــاعدك على الاسترخاء.

الطبيـــــعة:

أخيرا حافظي عــــلى المظــــهر الطبيعـــــي الذي لا يلغـــــيه الماكـــياج و لا فـــــن الأغـــــراء. فالبســــــاطة هي قــــمة الجـــــاذبية أما التصنـــــع فيقضــــــي عليهـــــــــا.

اتمنى يعجبكم

ـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ اميره ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ : 37 king: 31
فاطمه
مبدع جديد
مبدع جديد
فاطمه

انثى عدد الرسائل : 136
المكان : احلى مكان فى مصر

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالأحد نوفمبر 26, 2006 11:55 am

حلو اكيد طلما منك ياجميل
***amira sho***
مشرفة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 27, 2006 8:12 am

ميرسي يا قمرايه على ردك..
SIMAAAA
قمرة المنتدى
SIMAAAA

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 28, 2006 3:26 am

OSAMA_HELAL كتب:
سر الجاذبيه عند كل بنت هي الكذب وليس الثقه والعطر والشعر والمكياج 0000 ألخ

ميرسي يا جميل علي موضوعك 15 15

لا يااسامه انت شكلك كده فهمت غلط هى بتقول سر الجاذبيه عند البنات مش سر الجاذبيه عندكم .............. سيما
OSAMA_HE
زائر

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 28, 2006 3:28 am

SIMAAAA كتب:
OSAMA_HELAL كتب:

لا يااسامه انت شكلك كده فهمت غلط هى بتقول سر الجاذبيه عند البنات مش سر الجاذبيه عندكم .............. سيما

والله شكلك انتي يا سيما اللي معرفتيش تقراءي ردي 38
***amira sho***
مشرفة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 29, 2006 10:00 am

مرحبا بيك يا اسامه في المنتدى وان كان سر الجاذبيه بتاعتنا الكذب

زي ما انت بتقول ... يبقى سر جاذبيتكم انت ايه بقى

اوعى تقولي الصدق

ان كانت البنت او المراه تكذب فأكيد في انسان بيصدق الكذب ده يبقى من تغفيله فهو الي بيساعدها على انها تكذب

لظن ان كلنا في زمن بنعرف نميز كويس اوي بين الصادق والكذاب

وان كان اداها فرصه انها تكذب وحسسها ان ده سر جاذبيتها

يبقى العيب على مين ؟؟؟

على الي اداها الفرصه انها تكذب

وشكرا
SMSM
المدير العام وصاحب المنتدى
SMSM

المكان : وسط البركان

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالخميس نوفمبر 30, 2006 10:16 am

OSAMA_HELAL كتب:

تحذير للعضو اسامه هلال الرجاء احترام المواضيع والمنتدى دة خاص بالبنات مش للشبابتحياتي / إســـلام...........
https://elmobd3.hooxs.com
OSAMA_HE
زائر

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالخميس نوفمبر 30, 2006 12:18 pm

SMSM كتب:
OSAMA_HELAL كتب:

تحذير للعضو اسامه هلال الرجاء احترام المواضيع والمنتدى دة خاص بالبنات مش للشبابتحياتي / إســـلام...........

بتقول ايه يا جميل تحذير للعضو اسامه هلال

انت مدرك يا عسل للي بتقوله

وبعدين يعني ايه منتدي بنات محرم علينا يعني ولا ايه

ياريت يا مان تقدر الاعضاء شويه مش تحذير من اولها كدا

واعتبر كلامي دا تحذير ليك شخصيا

بلاش انا

سلاموز يا كابتن
SMSM
SMSM

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالخميس نوفمبر 30, 2006 2:48 pm

أظن يا اسامه انتا عارف انا قولت اية انا قولت ان دة قسم البنات بتاعهم يعنى ليهم حجات خاصة بنفسيهم بيكتوبوها لو مش عاجبك حاجة فيهم قولي انا مش تكتب اللى انتا كتبته دة وعلى فكرة انتا كتبته علشان المنتدى بتاعى لو منتدى حد تانى مكنتش قولت فيه كلمه من اللى انتا قولته
SMSM
SMSM

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالخميس نوفمبر 30, 2006 2:49 pm

أظن يا اسامه انتا عارف انا قولت اية انا قولت ان دة قسم البنات بتاعهم يعنى ليهم حجات خاصة بنفسيهم بيكتوبوها لو مش عاجبك حاجة فيهم قولي انا مش تكتب اللى انتا كتبته دة وعلى فكرة انتا كتبته علشان المنتدى بتاعى لو منتدى حد تانى مكنتش قولت فيه كلمه من اللى انتا قولته
MeMo
مشرف المنتدي
MeMo

ذكر عدد الرسائل : 243
المكان : فى البيت

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالخميس نوفمبر 30, 2006 2:58 pm

الرجاء من سياتك يا استاذ اسامه

الاحترام شويه

وبعدين انت اللى دخلك هنا

مش ده قسم البنانيت ولا انت شايف نفسك بنوته ولا حاجه
OSAMA_HE
زائر

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالسبت ديسمبر 02, 2006 1:31 am

SMSM كتب:

اولا يا جميل انت متقدرشي تمنعي من اني ادخل قسم البنات لو مش عايزني ادخل خلاص شيله بقي وريح دماغك وبعدين ايه اقولك دي انا قولت راىء بصراحه وبقوله قدام الدنيا كلها مش اجي اقولك انت لا يا نجم انا بقول راىء بصراحه وقدام الدنيا كلها سلاموز يا كابتن
OSAMA_HE
زائر

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالسبت ديسمبر 02, 2006 1:39 am

MeMo كتب:
الرجاء من سياتك يا استاذ اسامه

الاحترام شويه

وبعدين انت اللى دخلك هنا

مش ده قسم البنانيت ولا انت شايف نفسك بنوته ولا حاجه

اولا يا مان انا محترم غصب عنك وعن اي حد يعترض

ثانيا يا نجم لو انت شايف اني دخلت عالشان انا بنوته يبقي انت زي بالظبط واكتر كمان عالشان انت اكتر عضو بتدخل في قسم البنات

ثالثا ودا الاهم بقي
متنسيش نفسك تاني وتحترم نفسك معايا

ماشي يا امور

سلاموز يا عثل
MeMo
مشرف المنتدي
MeMo

ذكر عدد الرسائل : 243
المكان : فى البيت

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالسبت ديسمبر 02, 2006 6:09 am

ايه يا اسأس

بقا انا اللى بنت برضه يابنى

اصل انا اللى دخلت ياض الاول ورديت على المنتدى ياض

وبعدين يابنى انا اكتر من المدير العام وليا الحق انى ادخل غصب عن المنتدى كله

وليا برضه الحق انى اشيلك من المنتدى يا عيولة انتى

يلا سلاموز
فاطمه
مبدع جديد
مبدع جديد
فاطمه

انثى عدد الرسائل : 136
المكان : احلى مكان فى مصر

مُساهمةموضوع: رد: :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:   :,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,: Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 18, 2006 11:24 am

فى ايه ايه اللى بيحصل ده انتو ليه بتحبه تطوله المشاكل كده

مالهوش لزمه كد ده كبرو دمغكو شويا با انتو مش صغيرين على كده

ومش كل واحد يقول كلمه يتعلق عليه ويتبنى عليه حوار

:,: سر الجاذبيه عند كل بنت هي...؟؟ :,:
صفحة 1 من اصل 1